שעות פעילות:
ראשון 10:00 - 17:00
שני 10:00 - 17:00
שלישי 10:00 - 17:00
רביעי 10:00 - 17:00
חמישי 10:00 - 17:00
שישי
שבת
בקרו אותנו:
[email protected]
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
EnerView
  • בית
  • בינה עסקית
    • פיתוח תוכנה
    • מערכת BI
    • ייעוץ טכנולוגי
  • ניהול פרויקטים
    • חברות ניהול פרויקטים
    • ניהול פרויקטי תוכנה
    • פיתוח תוכנה
    • בתי תוכנה
    • חברות תוכנה
  • פיתוח אפליקציות
    • בניית אפליקציות
    • פיתוח WEB
    • פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
    • פיתוח אפליקציות לאייפון
    • פיתוח אפליקציות לסלולר
  • בניית אתרים
    • שיווק באינטרנט
  • בית
  • בינה עסקית
    • פיתוח תוכנה
    • מערכת BI
    • ייעוץ טכנולוגי
  • ניהול פרויקטים
    • חברות ניהול פרויקטים
    • ניהול פרויקטי תוכנה
    • פיתוח תוכנה
    • בתי תוכנה
    • חברות תוכנה
  • פיתוח אפליקציות
    • בניית אפליקציות
    • פיתוח WEB
    • פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
    • פיתוח אפליקציות לאייפון
    • פיתוח אפליקציות לסלולר
  • בניית אתרים
    • שיווק באינטרנט
EnerView
  • בית
  • בינה עסקית
    • פיתוח תוכנה
    • מערכת BI
    • ייעוץ טכנולוגי
  • ניהול פרויקטים
    • חברות ניהול פרויקטים
    • ניהול פרויקטי תוכנה
    • פיתוח תוכנה
    • בתי תוכנה
    • חברות תוכנה
  • פיתוח אפליקציות
    • בניית אפליקציות
    • פיתוח WEB
    • פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
    • פיתוח אפליקציות לאייפון
    • פיתוח אפליקציות לסלולר
  • בניית אתרים
    • שיווק באינטרנט
  • בית
  • בינה עסקית
    • פיתוח תוכנה
    • מערכת BI
    • ייעוץ טכנולוגי
  • ניהול פרויקטים
    • חברות ניהול פרויקטים
    • ניהול פרויקטי תוכנה
    • פיתוח תוכנה
    • בתי תוכנה
    • חברות תוכנה
  • פיתוח אפליקציות
    • בניית אפליקציות
    • פיתוח WEB
    • פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
    • פיתוח אפליקציות לאייפון
    • פיתוח אפליקציות לסלולר
  • בניית אתרים
    • שיווק באינטרנט
ראשי » שיווק באינטרנט » קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן SEM (Search Engine Marketing) הינה שיטת פרסום האחראית למרבית הפרסומים השונים שאנו רואים ברשת האינטרנט. הפרסום הממומן מאפשר לכל עסק להופיע ראשון בתוצאות החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות אליו, להופיע באתרי מדיה שונים, להופיע ברשתות החברתיות ואפילו כפתיח לסרטוני YouTube.

מיליוני עסקים מפרסמים היום בשיטת הקידום הממומן כאשר מודל התשלום הפופולרי ביותר הוא מודל תשלום PPC (Pay Per Click). במודל זה, ישלם המפרסם אך ורק בעבור הקלקה של לקוח על מודעתו. המטרה העיקרית בקידום הממומן היא להחזיר את ההשקעה ROI (Return Of Investment).

financial symbols coming from hand
financial symbols coming from hand

היכן ניתן לפרסם באמצעות קידום ממומן?

  • • פרסום במנועי חיפוש: המערכת של Google Adwords מאפשרת לפרסם בין היתר גם בתוצאות החיפוש במנוע של Google. באמצעות הגדרת תקציב יומי ומתן הצעת מחיר לקליק, יוכל המפרסם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות עבור ביטויים בהם יבחר (ביטויים שעשויים להוביל להמרה על ידי לחיצה של לקוח) התשלום מתבצע בשיטת PPC.
  • • פרסום באתרי מדיה: המערכת של Google Adwords מאפשרת לפרסם במגוון אתרי מדיה. Google למעשה מאפשרת לאתרי אינטרנט ליצור עמה שיתוף פעולה (באמצעות הכלי AdSense) כאשר בעלי האתרים יכולים להקצות שטחי פרסום שGoogle תפרסם את מודעות לקוחותיה.
  • • פרסום בYouTube: כולנו מכירים את חמשת השניות שממתינים על מנת לשמוע את השיר האהוב עלינו בYouTube. בעזרת מערכת Google AdWords תוכלו גם אתם לפרסם באמצעות פרסום ברשת.
  • • פרסום ברשתות החברתיות: המודל העסקי של הרשתות החברתיות למעשה בנוי מהכנסה מפרסומות. בכל רשת חברתית ניתן לפרסם מודעות בפני הגולשים השונים. היתרון בפרסום ברשתות החברתיות מתבטא ביכולת הפילוח המעולה בעקבות הפרופילים האישיים של חברי הרשת.

לפרסם בפני האנשים שמחפשים אתכם!

עקרונות הפילוח והרלוונטיות חשובים במיוחד לתהליך קידום אתר האינטרנט. על מנת לזכות ביחס המרה גבוהה עליכם לפרסם בפני קהל היעד שמתעניין במוצרים הללו. כחלק משירותינו אנו מאפיינים את קהל היעד הרלוונטי עבור החברות שמפרסמות דרכנו ומובילים אותם להמרות גבוהות במיוחד. אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקרוא מגוון רחב של מאמרים וטיפים שיסייעו לכם בתהליך הפרסום שלכם.

תפריט משני
  • שיווק באינטרנט
  • קידום אתרים
  • קידום ממומן
ישראל

[email protected]

סיאטל, ארה״ב

[email protected]
Tel: (301) 660-6060

EnerView LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס