קידום אתרים היא ללא ספק שיטת הפרסום המודרנית והשימושית ביותר. מדי שנה מתבצעים מאות מיליארדי חיפושים במנוע החיפוש של Google במטרה למצוא בעלי מקצוע ושירותים כאלו ואחרים. קידום אתרים למעשה מתחלק לשני חלקים עיקריים:
- • קידום ממומן – פרסום במערכת הפרסום של Google Adwords שמאפשר לעסקים להופיע ראשונים בתמורה לתשלום בעבור הקלקת לקוח.
- • קידום אורגני – תהליך ממושך בו מבצעים אופטימיזציה ומתאימים את אתר האינטרנט לצרכי קידום על מנת לעלות בדירוגים האורגניים בביטויים שונים.
במאמר הבא, נסביר על קצה המזלג על שתי שיטות קידום האתר.
איזה קידום אתרים מתאים לעסק שלך?
לקוחות נוטים להתלבט בין שתי שיטות הקידום והמתכון המושלם הוא כמובן לשלב ביניהם: קידום ממומן הנקרא גם SEM (Search Engine Marketing) עשוי להזרים לידים לעסק "כאן ועכשיו". מרגע הגדרת הקמפיין תוך מספר דקות המודעה תופיע בפני קהל היעד אליו כוונה. לעומת זאת, קידום אורגני, הנקרא SEO (Search Engine Optimization) הינו תהליך ממושך שלמעשה יוצר "תשתית" ברשת האינטרנט ועשוי לחסוך כספים שיושקעו בקידום הממומן.
קידום ממומן: פרסום SEM עשוי להתבצע במגוון רחב של רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ואתרי מדיה שונים:
- • פרסום במנועי חיפוש.
- • פרסום מודעות ברשת המדיה.
- • פרסום ברשת YouTube.
- • פרסום ברשת Facebook.
ועוד…
קיימות שיטות תמחור שונות בפרסום הממומן כשהנפוצה מבניהם היא שיטת PPC (Pay Per Click), בשיטה זו ישלם המפרסם אך ורק בעבור הקלקה של לקוח וחשיפה למודעתו.
קידום אורגני: פרסום SEO הינו תהליך שמטרתו להתאים את האתר בכדי שמנוע החיפוש יעדיף אותו על פני האתרים המתחרים ויציג אותו בדירוגים גבוהים. התהליך כולל:
- • הגדרת תגיות.
- • פעילות ברשתות חברתיות
- • פעילות בפורומים, בלוגים, אינדקסים.
- • כתיבת תכנים.
ועוד…
הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק שלכם!
השילוב בין שתי השיטות עשוי ליצור "מתכון מנצח" לעסקים. קידום האתר מבחינה אורגנית תוך הקצבת תקציב לפרסום ממומן על מנת לייצר פעילות עסקית עד לתוצאות הקידום האורגנית היא השיטה השכיחה והטובה ביותר.
רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקרוא את המידע הרחב. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם!