קידום ממומן SEM (Search Engine Marketing) הינה שיטת פרסום האחראית למרבית הפרסומים השונים שאנו רואים ברשת האינטרנט. הפרסום הממומן מאפשר לכל עסק להופיע ראשון בתוצאות החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות אליו, להופיע באתרי מדיה שונים, להופיע ברשתות החברתיות ואפילו כפתיח לסרטוני YouTube.
מיליוני עסקים מפרסמים היום בשיטת הקידום הממומן כאשר מודל התשלום הפופולרי ביותר הוא מודל תשלום PPC (Pay Per Click). במודל זה, ישלם המפרסם אך ורק בעבור הקלקה של לקוח על מודעתו. המטרה העיקרית בקידום הממומן היא להחזיר את ההשקעה ROI (Return Of Investment).

היכן ניתן לפרסם באמצעות קידום ממומן?
- • פרסום במנועי חיפוש: המערכת של Google Adwords מאפשרת לפרסם בין היתר גם בתוצאות החיפוש במנוע של Google. באמצעות הגדרת תקציב יומי ומתן הצעת מחיר לקליק, יוכל המפרסם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות עבור ביטויים בהם יבחר (ביטויים שעשויים להוביל להמרה על ידי לחיצה של לקוח) התשלום מתבצע בשיטת PPC.
- • פרסום באתרי מדיה: המערכת של Google Adwords מאפשרת לפרסם במגוון אתרי מדיה. Google למעשה מאפשרת לאתרי אינטרנט ליצור עמה שיתוף פעולה (באמצעות הכלי AdSense) כאשר בעלי האתרים יכולים להקצות שטחי פרסום שGoogle תפרסם את מודעות לקוחותיה.
- • פרסום בYouTube: כולנו מכירים את חמשת השניות שממתינים על מנת לשמוע את השיר האהוב עלינו בYouTube. בעזרת מערכת Google AdWords תוכלו גם אתם לפרסם באמצעות פרסום ברשת.
- • פרסום ברשתות החברתיות: המודל העסקי של הרשתות החברתיות למעשה בנוי מהכנסה מפרסומות. בכל רשת חברתית ניתן לפרסם מודעות בפני הגולשים השונים. היתרון בפרסום ברשתות החברתיות מתבטא ביכולת הפילוח המעולה בעקבות הפרופילים האישיים של חברי הרשת.
לפרסם בפני האנשים שמחפשים אתכם!
עקרונות הפילוח והרלוונטיות חשובים במיוחד לתהליך קידום אתר האינטרנט. על מנת לזכות ביחס המרה גבוהה עליכם לפרסם בפני קהל היעד שמתעניין במוצרים הללו. כחלק משירותינו אנו מאפיינים את קהל היעד הרלוונטי עבור החברות שמפרסמות דרכנו ומובילים אותם להמרות גבוהות במיוחד. אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקרוא מגוון רחב של מאמרים וטיפים שיסייעו לכם בתהליך הפרסום שלכם.